• Fri frakt över 399kr
Snabb leverans / Säkra betalningar / Fria returer

Byten och Returer

På Nailly vill vi att du ska känna dig trygg och nöjd med ditt köp. Här hittar du våra tydliga riktlinjer för returer, byten och reklamationer.

Returer

Om du ångrar ditt köp kan du returnera produkter inom 14 dagar från att du mottagit dem, i enlighet med distansavtalslagen. För att vi ska kunna godkänna din retur gäller följande:

Produkten ska vara oanvänd och i samma skick som vid leverans.

Originalförpackningen måste vara obruten.

Observera: Av hygieniska skäl kan vi inte acceptera returer av produkter där förseglingen brutits.

Så här gör du en retur:

Kontakta oss via e-post på [email protected] med ditt ordernummer och orsaken till returen.

Följ de instruktioner vi skickar för returadress och paketering.

När vi mottagit och godkänt returen återbetalar vi produktens belopp inom 7 arbetsdagar. 

Returkostnad 

Vi erbjuder en kostnadsfri returfraktsedel för att göra det enkelt för dig att returnera en produkt. Kontakta vår kundtjänst för att få din retur godkänd och för att få instruktioner om hur du skapar din kostnadsfria retursedel. Se detaljer i våra Returinstruktioner nedan.
Om du använder den returfraktsedel vi tillhandahåller står vi för returkostnaden. Om du väljer att ordna frakten själv, ansvarar du för kostnaden. Observera att fraktkostnaden för din ursprungliga beställning inte återbetalas. 

Vänligen notera att Nailly inte erbjuder någon "nöjd kund-garanti". Det innebär att vi inte godkänner returer eller reklamationer på produkter som har använts och inte motsvarar dina förväntningar. Vi rekommenderar att du noga läser produktbeskrivningen och granskar bilderna innan du genomför ditt köp.
Vid godkänd retur återbetalar vi beloppet inom 14 dagar.

Behöver du hjälp med att registrera din retur? Kontakta gärna vår kundtjänst på [email protected] så hjälper vi dig. Tänk på att du som kund ansvarar för produkten tills den har mottagits av vår returavdelning. Detta inkluderar risken för att produkten skadas eller försvinner under transporten tillbaka till oss, så se till att paketera produkten ordentligt.

Kom ihåg att bifoga ditt ordernummer i paketet så att vi kan koppla returen till rätt beställning.

Byten

Vill du byta en produkt mot en annan? Returnera den ursprungliga varan enligt returprocessen ovan och lägg en ny beställning på den produkt du önskar. Detta säkerställer att du får din nya produkt så snabbt som möjligt.

Reklamationer

Om du har mottagit en defekt eller felaktig vara, vänligen kontakta oss omgående via [email protected]. För snabbare hantering, bifoga bilder på felet eller skadan tillsammans med ditt ordernummer.

Vid en godkänd reklamation står vi för returfrakten och erbjuder en ersättningsprodukt eller återbetalning.

Viktig information

Skicka inga produkter i retur utan att först ha kontaktat oss.

Vi ansvarar inte för returer som skickas utan spårbarhet.

Tack för att du handlar hos Nailly! Har du några frågor eller funderingar? Hör gärna av dig till oss.